A sister is a friend forever

Assalamualaikum.

Entri kali ni nak sembang pasal kakak. Sape ada kakak? Angkat kening semua. Best tak ada kakak? Mesti banyak jawapannya kan. Tapi sape yang takde kakak mesti tak pernah RASA ni. Nak dijadikan cite, dulu atin tak rapat pun dengan kakak atin. Sebab dia jarang kat rumah. Hidup dia dengan hostel je. Dari dia sekolah menengah sampai universiti. Kakak atin ni agak pendiam la. Pelik sikit la dia ni. Kadang-kadang pernah ada rasa tak suka kakak sendiri. *jahat gila adik ni*. Hehe. Betul, atin sendiri pun tak faham dengan kakak atin. Kitaorang rapat sejak dia kahwin la. Selalu chat kt fb, wall to wall. Fb la buat kitaorang makin rapat. Tapi bila face to face kan, kami tak cakap banyak pun. Cakap benda penting je. Bayangkan duduk satu rumah pun, kitaorg boleh chatting lagi. Nak ajak pergi makan kat dapur je pun. Sweet tak? Haha. 


Dear lovely sister, Wan Zulfariza.
It's you whom I love and always will.
You're always be my friend forever.


Baru tahu, best sebenarnya ada kakak ni. Untung pun ada. Tapi kan best dari kecik mcmni. Ni dah besar baru nak rapat. Tapi takpe, kire ok la dari renggang kan. Apepun masalah, nak mengadu ke apa, leh refer dia. Tapi yang uniknya, kat  fb je la tempat kitaorg sembang. Nak sembang depan-depan? Malu rasanya. Mesti korang pelik kan? Haha. Gedik nak buat entri ni sebab rasa bangga ada kakak macam awak. Akhirnya, dapat jugak rasa kasih seorang kakak yang sudah lama tunggu dari dulu lagi. Sekali sekala nak blues monday dengan kakak apa salahnya. Hehe.


#Best tak kalau ada kakak ipar sebaya dengan anda? *Killer question nih* Hee. :p


2 comments:

Syuhada Nur Ekhwan said...

untung la ade kakak kan.. x mcn kita.. xde kakak.. hheheheh

wzfatinaimanwz said...

hehe. takpe. kakak angkat kan ade. :)

COPYRIGHT@WZFATINAIMANWZ