Alhamdulillah.

Alhamdulillah, setelah diinterview pagi tadi, saya dapat kerja sebagai guru tuisyen.*skema gila ayat* Hahaha. Setelah sebulan lebih menganggur, lega sangat bila dah dapat kerja. Hilang stress rasanya. Senyum sampai telingaaaaa. Boleh la kumpul duit sikit-sikit lepas ni. Petang tadi dah start mengajar. Student comel-comel semuanya. Nakal tu semestinya, nama pun budak-budak kan. Tapi, ada something aku tak berapa nak selesa. Tak selesa sangat. Bila dah kerja, benda mcmni pulak yang timbul. Aishhhh. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Dear S, I need you right now! 
Pleaseeee...
T__________________________T

5 comments:

NINI said...

tahniah aten! bese ah tu, bile keje ngan orang ni, de jek mende hok dok kena. sabo jelah eh :)

Cik Deyha said...

congrats!nnt bley kumpul duit manyak2 blnja sy..hehe :D

wzfatinaimanwz said...

thanks nini & cik deyha. hehe. tapi, benda ni serius tak selesa. :(

AdeQ Nasuha said...

untung la da dapat keje..chu rje belum..huhuhuhuhu..sedih

wzfatinaimanwz said...

Chua, jgn gune word 'untung' boleh? dop sesuai. mcm perli pun ade.

COPYRIGHT@WZFATINAIMANWZ